尘永慕

音乐 旅游 电影 欣赏
Mad World - Adam Lambert

沉沉的悲伤,压在心里,无处释放

Lambert的声音带一点点嘶哑,更动人心弦


歌词:

All around me are familiar faces 所有在我附近的是熟悉的面孔

Worn out places, worn out faces 熟悉的地方熟悉的脸

Bright and early for their daily races 每天早早的愉快的

Going nowhere, going nowhere 没有目标的跑 没有目标的跑

And their tears are filling up their glasses 他们的泪花填满了他们的玻璃杯

No expression, no expression 没有感情 没有感情

Hide my head I want to drown my sorrow 掩藏住我的头,我想要淹没我的悲伤

No tomorrow, no tomorrow 没有明天 没有明天

And I find it kind of funny 并且我感觉我有点儿滑稽

I find it kind of sad 我感觉它有点儿哀伤

The dreams in which I'm dying 我的死亡

Are the best I've ever had 是我曾经拥有过的最好的梦想

I find it hard to tell you 我感觉这很难告诉你

Cos I find it hard to take 我发觉这很难得到

When people run in circles 当人们跑在圈子里

It's a very, very 一个非常非常

Mad World 疯狂的世界

Children waiting for the day they feel good 孩子在等待他们感觉长大那天

Happy Birthday, Happy Birthday 生日快乐 生日快乐

Made to feel the way that every child should 感觉每个孩子都应该听听这个方法

Sit and listen, sit and listen 坐下来听听 坐下来听听

Went to school and I was very nervous 在学校我很胆怯

No one knew me, no one knew me 没有人知道我 没有人知道我

Hello teacher tell me what's my lesson 你好老师,我的课程是什么

Look right through me, look right through me 她对我视而不见

And I find it kind of funny 并且我感觉我有点儿滑稽

I find it kind of sad 我感觉它有点儿哀伤

The dreams in which I'm dying 我的死亡

Are the best I've ever had 是我曾经拥有过的最好的梦想

I find it hard to tell you 我感觉这很难告诉你

Cos I find it hard to take 我发觉这很难得到

When people run in circles 当人们跑在圈子里

It's a very, very 一个非常非常

Mad World 疯狂的世界


评论

热度(1)